خواهر عزیزم ( سوفیا )

سلام

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااا ماه رمضون نزدیکه آجی خییلی خوشحالم ها

میخوااااااام تو این ماه با تموم دل و جونم خدا رو بغل کنم و تمووووم حرفامو بهش بگم و بگم و بگم که خیییییییییلی خییییلی خیلی عاااااشقتم بگم که خیلی ممنونتم , آره ممنتونم واسه همه چی , واسه این آبجی گلی که بم دادی , آجی سوفیا برام مهم نی چند روزه ندیدمت و چند روزه باهات حرف نزدم , فاصله ها برام مهم نیستن , این حال افتضاحی که بدون تو دارم برام مهم نی, اون همه دردی که از دیدن جای خالیت میکشم هم برام مهم نی , هرچی میشه بذار بشه , مهم اینه که من الان یه خواهر خوب دارم , کسی که هیچ وقت ولم نکرد,,, 

کسی که از همون اول با همه فرق داشت ,,

آجی تو این ماهِ خوب کلی برات دعا میکنم , وبرا خودم هم دعا میکنم , برا همه هم دعا میکنم , تو هم دعا کن مطمئن باش خدا خییییییییلی نزدیکتر از اونیه که ما فکرشو میکنیم ,,, من الان حسش میکنم , کنارمه ,,,

عااااااااشقشم

امیدوارم به زودی باز ببینمت دوست دارم

هرجا هستی خوب مواظب خودت باش

بوس بای



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت6:38---26 شهريور 1391
حالی که پریشان است !











احتیاج به آرامش دارد ؛











نه سرزنش ....











کاش می فهمیدند ... !!!
پاسخ: ...


مهدی
ساعت16:32---5 مرداد 1391
شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!



چرا که در تاریکـــ ـی ..



چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!



و هر لحظــــــــ ـه ..



این امیـــــ ـد ..



در درونــــــ ــم ریشه می زند ...







که آمده ای...







ولی من ندیده ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, |